0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه نسل ۶ دستبند شیائومی با مدل های قبل

                                                                                  مقایسه ساعت های شیائومی

اگر قصد خرید می بند شیائومی را داشته باشید، به احتمال زیاد بین سه گزینه یعنی نسل ۶، ۵، ۴ مردد می‌شوید. ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به جدیدترین دستبد شیائومی بیندازیم و ارتقاء آن نسبت به دو نسل قبلی را بررسی کنیم.

قبل از اینکه مقایسه را شروع کنیم بهترست بدانید که ما از طریق صفحه اصلی اینستاگرام تخفیفات سایت و موجودی کالاها را اطلاع رسانی می‌کنیم پس اگر به دنبال بهترین قیمت بازار هستید، saioir را دنبال کنید.

مقایسه نسل ۶ دستبند شیائومی با سری ۵ و ۴ 

همانطور که می‌دانید دستبند‌های شیائومی که در بازار آن‌ها را با نام تجاری Mi band می‌شناسند، از جمله پرطرفدار‌ترین گجت‌های هوشمند محسوب می‌شوند و به تازگی جدیدترین نسل آن تحت عنوانmiband6 راه خود را به سمت بازارهای جهانی پیدا کرده است، اما سوالی که برای کاربران پیش می‌آید اینست که کدام می بند موجود در بازار را بایستی خریداری کنند که ما در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

اگر هر سه می بند۴، ۵ و ۶ را کنار هم قرار دهید، متعجب خواهید شد که چرا تفاوت ظاهری چشمگیری بین این سه دستبند وجود ندارد و حتی از نظر اندازه اختلاف بسیار کمی با یکدیگر دارند، اما در نسل ششم دکمه کنترل پایین نمایشگر حذف شده و از این پس شما می‌توانید از فضای کوچک نمایشگر استفاده بهینه‌تری داشته باشید.

در تصویر بالا عکس سه می بند را مشاده می کنید.

می بند 4 در تصویر زیر مشاهده می کنید:

دکمه کنترل دایره‌ای شکلی که در تصویر می‌بینید هم در می بند 4 وجود دارد و می بند 5 ، اما خوشبختانه با حذف آن در سری ۶ فضای نمایشگر تا حد زیادی بهینه‌تر شده است.

نمایشگر در نسل جدید کمی بزرگتر شده و همین موضوع سبب می‌شود تا متن‌ها را واضح‌تر ببینید از طرفی به خاطر حذف دکمه کنترلی که روی نمایشگر حضور داشت، امکان نمایش همزمان دو برنامه امکان‌پذیر شده است؛ گفتنیست که در می بند ۴ تنها یک اپلیکیشن روی نمایشگر دیده می‌شد.

 

 

 

مقایسه می بند ۵ و ۶ از نظر باتری

 

 

با مقایسه می بند ۵ و ۶ از لحاظ باتری ، باتری miband6 هم تقریباً همان کیفیت و کارایی را دارد؛ ۱۲۵ میلی آمپریست و تا ۱۴ روز شارژ نگه می‌دارد و با شارژر مغناطیسی معروف می بندها، ۲ ساعته شارژ می‌شود.

 

مقایسه قابلیت های نسلmiband6 نسبت به نسل قبل

 

miband6 همان سنسورهای معمول مثل قدم شمار و حسگر ضربان قلب را در دل خود جای داده است، ولی با این دستبند می‌توانید اکسیژن خون را هم اندازه‌گیری کنید و حتی به هنگام خواب، کیفیت تنفس را ردیابی کنید که در این روزهای کرونایی یک آپشن عالی بشمار می‌رود. شایان ذکر است که تعداد برنامه‌های ورزشی هم بیشتر شده و سری ۶ می‌تواند از ۳۰ ورزش مختلف پشتیبانی کند، پس اگر ورزشکار هستید از این دستبند غافل نشوید.

ارتقا miband6 از نظر حافظه و رم

 

حافظه رم در این مدل به ۲ مگابایت و حافظه داخلی به ۳۲ مگابایت افزایش یافته؛ با اینکه این مقدار عدد چشمگیری نیست، ولی ارتقاء بدی هم نبوده است.

 

آیا miband6 ضد آب است؟

 

گفتنیست که دستبند ۶ شیائومی درست مانند می بند۴ و ۵، ضد آب است و می‌توانید با آن در آب، فعالیت‌های ورزشی خود را ردیابی کنید.

 

نسل ۶ از نظر عملکرد چه ارتقائی داشته است؟

 

سری ۶ از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با سری ۴ و ۵ ندارد، ولی موضوعی که متوجه آن شدیم این است که دقت miband6 نسبت به ۵ کمی بیشتر و نسبت ۴ بسیار بیشتر شده است و این یعنی اطلاعاتی که سری ۶ در اختیار شما قرار می‌دهد، دقیق‌ترست.