0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
خرید بهترین دوربین های عکاسی تا21میلیون

برای انتخاب یک دوربین عکاسی معقول تا 21 میلیون تومان دستتان زیاد باز نخواهد بود به دلیل محدود بودن در بازار ولی ما بهتون کمک میکنیم با همین مقدار هم یک دوربین معقول و مناسب پیدا کنید با ما دراین مقاله همراه باشید.

                                                   

یک لیست از دوربین های قیمت مناسب در بازار تامین کردیم 

 

1.canon EOS 4000D KIT EF-S18-55MMIII

2.Canon EOS 2000D KIT EF-S18-55MMIII

3.Canon EOS M200 KIT15-45 STM WHITE

4.CANON powerShot SX70HS

5.NIKON COOLPIX B700

1.Canon EOS 4000D kit EF-S18-55mmIII

دوربین عکاسی کانن مدل 4000D با حسگر 18 مگاپیکسلی عرضه شده است این حسگر می تواند19 برابر بهتر از گوشی های هوشمند تصاویر را  ثبت می کند.حتی این امکان را دارید که در محیط های کم نور تصاویری با پس زمینه تار بگیرید.

توسط برنامه CANON  CONNECT وWI-FI این امکان را دارید که تصاویر و فیلم هارا به گوشی همراهتان انتقال بدهید.

تا به راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

با قابلیت SCENE INTELLIGENT AUTOبه شما کمک میکند در حالت اتوماتیک عکس های خلاقانه با فیلتر های خوب بگیرید.

شما میتوانید با برنامه CANON IS PHOTO COMPANIONراهنمای لازم برای عکاسی را دریافت کنید  این نرم افزار هم رو گوشی های اندروید و هم ایفون نصب میشود.

      

-تعداد پیکسل:18پیکسل

-منظره یاب اپیتیکال با 9 نقطه فوکوس

-عکاسی مداوم 3 فریم بر ثانیه

-فیلم برداری:FULL HD

-اتصال:WI-FI

-کنترل از راه دور توسط گوشی های هوشمند

2.Canon EOS2000D KIT EF-S 18-55mmIII

دوربین 2000D از نظر امکانات و طراحی ظاهری شکل دوربین 4000Dاست.با این تفاوت که کانن در این مدل از یک حسگر 24.1مگاپیکسلی به جای 18مگاپیکسل استفاده کرده است.

این دوربین مجهز به  نقطه فوکوس خودکار و پردازشگر تصویر DIGIC4+ است.این امکان را به شما می دهد تا با سرعت و در لحظه عکاسی کنید.منظره یاب اپیتیکال این دوربین تصاویر را در یک نمایشگر7.5سانتی متری نمایش میدهد.

از دیگر قابلیت های این دوربین می توانیم به SCENE  INELLING AUTO فیلتر های مختلف وVIDEO SNAPSHOTاشاره کرد که همه انها امکان ضبط تصاویر عالی را به شما می دهند.

     

مشخصات:

-تعداد پیکسل 24.1

-منظره یاب اپیتیکال با 9 نقطه فوکوس

-عکاسی مداوم 3 فریم بر ثانیه

-فیلم برداری FULL HD

-نحوه اتصال WIFI NFC

-کنترل از راه دورتوسط دستگاه های هوشمند RS-60

- اندازه صفحه نمایش 3 اینچ

Canon EOS M200 Kit 15-45 STM White.3

دوربین کاننM200یکی از مدل‌های بدون آینه این برند است. این دوربین هم از نظر ظاهری و هم امکاناتی که ارائه می‌کند، کاملاً خلاقانه طراحی شده است. برای مثال شما می‌توانید از بین فیلترهای دوربین یکی را که رنگ و جلوه بهتری دارد به عکستان اضافه کنید.

شما می‌توانید از قابلیت Creative Assist برای تنظیم روشنایی و رنگ تصویر استفاده کنید که قابلیتی کم‌نظیر است. در بخش دیگر، راهنمای تصویری دوربین  EOS M200 قرار دارد که به‌خوبی همه نکات و ترفندهای موردنیاز را به شما یادآوری می‌کند تا عکسی عالی ثبت کنید.

این مدل کانن مجهز به حالت پرتره است و این ویژگی مناسب افرادی است که به عکس‌های سلفی علاقه زیادی دارند. نمایشگر LCD این دوربین امکان چرخش 180 درجه‌ای دارد و این به شما کمک می‌کند تا از هر زاویه‌ای بتوانید عکاسی کنید.

مشخصات:

-تعداد پیکسل24.1

-مانت لنز:Canon  EF-M MOUNT

-143نقطه فوکوس

-فیلم برداری 4K{38-40.2160}
-نحوه اتصال:بلوتوث .WIFI
-ٌصفحه نمایش سه اینچی

4.Canon PowerShot SX70 HS

دوربین عکاسی کانن POWERT SHOT SX70 در ظاهر یک دوربین DSLR و اما از نظر وزن و انعطاف‌پذیری یک دوربین با لنز ثابت (کامپکت) است. شما بدون تغییر لنز دوربین می‌توانید از موضوعات دور و حتی ماکرو عکاسی کنید.

این دوربین قابلیت ثبت تصاویری با فرمت RAW دارد تا بتوانید از آن در نرم‌افزارهای ویرایش تصویر استفاده کنید. در بخش دیگر، قابلیت فیلم‌برداری 4K را به شما می‌دهد و ورودی میکروفن قدرتمندی هم دارد.

دوربین پاورشات سیستم اتو فوکوس سریع و آسانی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این قابلیت برای عکاسی از سوژه‌های سریع و زودگذر استفاده کنید. همچنین این سیستم جداسازی پس‌زمینه را از موضوع اصلی در عکس آسان‌تر می‌کند.

با قابلیت Auto Image Transfer می‌توانید بلافاصله از تصاویر بک‌آپ یا پشتیبان بگیرید، به تنظیمات دسترسی داشته باشید و حتی تصاویر را هم‌زمان روی گوشی موبایلتان مشاهده کنید.

 مشخصات:

-تعداد پیکسل20.3مگاپیکسل

-پشتیبانی از زوم اپیتیکال65برابری

-پردازشگر تصویر:DIGIC8

-قابلیت عکاسی 10 فریم بر ثانیه

-فیلم برداری 4K

-نحوه اتصال:بلوتوث و WIFI

-صفحه نمایش 3 اینچی

-قابلیت چاپ تصویر سریع

Nikon COOLPIX B700.5

دوربین نیکون B700طراحی مشابه دوربین DSLR و تجربه کاربری بسیار خوبی دارد. دکمه‌ها و کنترل‌های این دوربین دقیقاً جایی قرار دارند که بتوانید دسترسی آسانی به آن‌ها داشته باشید.

سیستم فوکوس این دوربین عملکردی بسیار عالی دارد. شما می‌توانید از سوژه‌هایی عکاسی کنید که امکان مشاهده آن توسط چشم غیرمسلح وجود ندارد. زوم 60 برابری اپتیکال به همراه زوم 120 برابری دیجیتال و سیستم لرزش‌گیر دوگانه امکان ثبت تصاویری بی‌نظیر را به شما می‌دهند.

امکاناتی که این دوربین در اختیار شما قرار می‌دهد، در واقع بیش از یک دوربین کامپکت است. این مدل نیکون امکان فیلم‌برداری 4K و با کیفیت Ultra HD را برای شما فراهم آورده است. سرعت فیلم‌برداری 30 یا 25 فریم بر ثانیه را هم طبق شرایط می‌توانید انتخاب کنید.

قابلیت جذابی که این دوربین دارد امکان قفل فوکوس خودکار روی سوژه موردنظر است که هنگام حرکت همراه با همان سوژه حرکت می‌کند.

مشخصات:

-تعداد پیکسل20.2مگاپیکسل

-نوع دوربین COMPACT DIGITAL CAMERA

-پشتبانی از زوم اپیتیکال60 برابری

-منظره یاب الکتریکی

-فیلم برداری 4Kبا کیفیتUHD

-نحوه اتصال باوتوث WIFI