0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل DualSense

شناسه کالا:
شناسه کالا:
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : 430 گرم
  • تعداد : 1 عدد
  • مناسب : پلی استیشن 5
  • سایر قابلیت ها : - Haptic feedback | - میکروفن داخلی
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه اینترنتی سایو
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل DualSense
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل DualSense

سونی رسما از دسته‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ رونمایی کرده است. نسل پنجم کنسول پلی‌استیشن نام متفاوتی برای دسته‌ی خود دارد. دسته‌ی ps5 تکاملی از دسته‌ی کنسول قبلی سونی است و DualSense نام گرفته.

 

کنترلر DualSense گونه‌ای طراحی شده است تا تمام گیمرها از همه اقشار سنی آن را به راحتی در دست بگیرند. این دسته مانند دوال شاک 4 دارای یک باتری قابل شارژ با ظرفیتی یک و نیم برابر دوال شاک 4، اسپیکر با صدایی واضح‌تر و حسگر حرکتی با دقت بیشتر است.

سونی می‌گوید که هدف آن‌ها در طراحی دسته‌ی پلی‌استیشن ۵، بکارگیری قابلیت‌های مختلف برای ارایه‌ی حس‌های متفاوت به هنگام بازی کردن بوده است؛ طوری که دسته‌ی ps5 در کنار تکنولوژی صدای سه‌بعدی این کنسول قرار است تجربه‌ای متفاوت از غرق شدن در دنیای مجازی بازی‌ها به افراد ارایه کند.

خرید دسته ps5

امسال سونی همراه کنسول نسل نهمی خود دسته ای با نام دوال سنس معرفی کرد یا ما همراه باشید تا با دیگر ویژگی های این کنترلر آشنا شوید.

این دسته بازی که برخلاف نسخه‌های قبلی DualSense نام دارد، که در رنگ سفید ارائه شده است. محل قرار گیری دکمه های اصلی تغییر خاصی نکرده اند . صفحه تاچ پد کنترل کمی عریض‌تر شده و به گوشه‌ها متمایل شده است. بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تغییر دسته، محل قرار دادن دست‌ها و تغییر قسمت پایینی آن است که طراحی DualSense را بسیار شبیه به دسته بازی ایکس باکس(Xbox )کرده. اما شرکت سونی باز هم برخلاف رنگ مورد علاقه کاربران فقط از رنگ سفید رونمایی کرده. ابعاد دسته نیز کمی از دسته پلی استیشن پیشین بزرگتر شده است.

 

دو تغییر اساسی دسته پلی استیشن 5

 

1- تعامل با بازی‌سازان هم روی چگونگی طراحی این دسته تاثیر گذاشته است. در نتیجه‌ی جاساتی که سونی با بازی‌سازان داشته، آن‌ها متوجه شده‌اند که در اکثر بازی‌ها دو عنصر صدا و حس لامسه را به هنگام بازی کردن چندان مهم در نظر نمی‌گیرند. برای حل این موضوع، بحث‌های متعددی با بازی‌سازان داشته‌اند و از آن‌ها پرسیده‌اند که به چه ابزارهایی روی دسته برای ارایه‌ی حس بهتر غرق شدن در یک بازی نیاز دارند. در همین راستا قابلیت لرزش‌های لمسی (Haptic feedback) به دسته‌ی ps5 اضافه شده است.

اضافه شدن تکنولوژی هفتیک و جایگزینی با تکنولوژی (رامبل از نسل 5 کنسول های سونی کنترولهای آن اضافه شده است )از مزایای اضافه شده تکنولوژی هفتیک می توان به سریع تر شدن واکنش ها در بازی اشاره کرد که بسته به محیط بازی حسه خاصی را به شما میدهد مثلا هنگامی که در بازی فوتبال بر روی چمن می دویم یک حس را القاء کرده و هنگامی که بر روی سطح گلی می دویم حس دیگری را به ما القاء می کند که این مزیت باعث جذاب شدن بازی و در نتیجه هیجان خاصی را برای کاربران به وجود می آورد و پیش بینی میشود این ویژگی در بازی های ترسناک عملکرد فوق العاده داشته باشد .

 

2-تریگرهای تنظیمی(دکمه های R2 و اL2)با بهبود فوق العاده باعث شده است که سازنده های بازی بتوانند مانور بسیار بیشتری نسبت به دسته قبلی سونی بدهند .برای مثال :هنگام کشیدن تیر و کمان میتوان حس واقعی این عمل را با حس لامسه تجربه کرد که ایم موضوع میتواند تجربه فوق العاده ای را به کار بر بدهد .یا به هنگام تیراندازی با اسلحه های مختلف میزان سختی آن تغییر میکند

ظاهر و اندازه دسته PS5

از نکات مهم هر دسته گیمینگی اندازه و ابعاد آن است. اندازه Dualsense نسبت به Dualshock مقداری بزرگتر شده و ابعادی نزدیک به دسته ایکس باکس دارد. البته این تغیر ابعاد مورد انتظار نیز بود و کمک زیادی به خوش دست شدن دسته می کند.

 

برآمدگی دکمه‌های R و L

هر گیمری میداند که دکمه‌های L1 و R1 جزو مهم‌ترین و کاربردی‌ترین دکمه های دسته بازی است . حال در Dualsense سازندگان PS5 تغیراتی در آن داده اند. این دکمه ها برآمده تر و برجسته تر شده اند که هم تسلط بیشتری به کاربر می دهند و هم باعث خوش دست شدن دسته شده اند.

 

باتری دسته ps5

در عین افزوده شدن ویژگی‌های جدید به دوال‌سنس، وزن آن نیز تا جای ممکن پایین نگه داشته شده و این بار سونی دقت بیشتری در طراحی باتری کنترلر داشته است. در مورد باتری نیز گفته‌شده که باتوجه‌به درگاه USB-C کنترلر با سرعت بالاتری نسبت به قبل شارژ می‌شود که با توجه به امکانات جدید قابل قبول خواهد بود.

دیگر امکان جدید دسته ps5 این است که اگر دسته شما در حال خاموش شدن باشد پیامی دریافت می کنید که می توانید با تایید آن بطور خودکار به دسته دومتان وصل شوید و دسته اولتان خاموش شود بدون اینکه توقفی در بازی شما صورت گیرد.

با این حال اگر فعال بودن این قابلیت را بتوان انتخاب کرد این نگرانی ها درباره مشکلات احتمالی از بین می رود.

 

کلید Create

کلید «اشتراک» (Share) دسته‌ی پلی‌استیشن ۴ جای خود را به کلید جدیدی در همان نقطه داده است. در واقع اسم کلید Share به Create تغییر پیدا کرده است تا نمایانگر قابلیت‌های جدید پلی‌استیشن ۵ در به اشتراک گذاشتن محتوای مختلف باشد. گفته شده که پلی‌استیشن ۵ مجموعه‌ای جدید از قابلیت‌ها برای به اشتراک گذاشتن گیم‌پلی دارد که در آینده از آن‌ها صحبت خواهند کرد.

 

میکروفون

دسته‌ی DualSense همچنین یک میکروفون داخلی دارد. این میکروفون به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از یک هدست، با دوستان خود به هنگام بازی صحبت کنند. البته سونی اضافه کرده است که هنوز هم گزینه‌ی بهتر برای چت کردن، استفاده از یک هدست است و میکروفون داخل دسته بیشتر به درد مکالمه‌های کوتاه و سریع می‌خورد.

 

 

نهایتا، سونی به این موضوع اشاره می‌کند که در چند سال اخیر صدها دسته‌ی مختلف ساخته‌ و آن‌ها را توسط جمعیت وسیعی از گیمرها مورد آزمایش قرار داده‌اند. دسته‌ی نهایی یعنی DualSense از دیدگاه اندازه، راحتی و ارگونومیک بهترین بازخورد را بین افراد و دست‌های مختلف آن‌ها داشته است.

 

مزایا دسته بازی ps5 در نگاه کلی

 

– اگر کاربر قصد خرید لوازم جانبی ps5 را داشته باشد می‌تواند از هدست برای ارتباط با دوستان خود بهره بهره ببرد، البته خبر خوب این است که دسته ps5 دارای میکروفون داخلی است که کاربر برای ارتباط با دوستان خود دیگر نیازی به هدست نخواهد داشت.

 

– داری سوکت میکرو USB تایپ C با سرعت شارژ بیشتر نسبت به کنترلر نسل قبل

 

– دارای کیفیت و حجم صدای دریافتی بیشتر نسبت به دوال شاک 4

 

– فاصله بین دکمه‌های شولدر و تریگر برداشته شده است تا گیمر دسترسی بهتری به آن‌ها داشته باشد.

– با ویژگی‌های حرکتی همه جانبه، دارای سطوح داینامیک و پویا که تأثیر فیزیکی فعالیت‌های درون بازی را در بازی‌های منتخب PS5 شبیه سازی می‌کنند، از بازی لذت ببرید.

قیمت دسته PS5 چقدر خواهد بود؟

سایو از جمله وارد کنندگان کسنول های بازی و بخصوص پلی استیشن است.سایو همواره تلاش دارد بهترین قیمت ممکن را برای مشتریان خود فراهم کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل DualSense
دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل DualSense
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;